Şahin Özer'e travesti şoku

Ünlü müzik yapımcısı Şahin Özer , geçtiğimiz hafta gasp edildiğini iddia ederek polise başvurmuştu.

Müzik yapımcısı Şahin Özer'in,"Beni gasp etti" dediği otostopçu, travesti B: G. çıktı.

'ŞAHİN ÖZER SİLAHLIYDI'

Ünlü yapımcı Şahin Özer, geçtiğimiz hafta Sarıyer'den Bahçeköy'deki evine giderken arabasına aldığı bir kadının saldırısına uğramış, 500 bin TL'si çek 3 bin TL'si nakit olmak üzere 503 bin TL'sinin gasp edildiğini belirterek polise başvurmuştu. 
Önceki gün yakalanan travesti ise iddiaları reddederek, "Kendisiyle 100 liraya anlaştık. Paramı vermedi. Silahlıydı. Onu nasıl gasp ederim" dedi.

'GÜZEL GİYİNMİŞ BİR BAYANDI'

Bu iddialar üzerine açıklama yapan Özer ‘Aracıma binen kişinin travesti olduğunu ilk başta anlamadım. Güzel giyinmiş bir bayandı. Karakola gidince orada travesti olduğunu öğrendim. Travesti B.G, benim Şahin Özer olduğumu gazetelerden öğrenince beni lekelemek adına böyle bir şey yaptığını tahmin ediyorum. Kendisine Ağır Ceza Davası açtım. Kendisini kurtarmak için bu yalanı uydurmuş olmalı’ dedi.
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. TRAVESTİ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Free Blogger Template