Down Sendromlu Gencin 'Suya Biri Düştü' İhbarı Polisi Ayağa Kaldırdı Eskişehir'de 22 yaşındaki Down sendromlu S.D.'nin "İskeleden porsuk Çayı'na biri düştü" şeklindeki ihbarı polisi ayağa kaldırdı.

Eskişehir'de 22 yaşındaki Down sendromlu S.D.'nin "İskeleden Porsuk Çayı'na biri düştü" şeklindeki ihbarı polisi ayağa kaldırdı. Yapılan araştırmada ihbarın asılsız olduğu belirlendi.
Akşam saatlerinde meydana gelen olayda Down sendromlu olan S.D., cep telefonuyla 155 Polis imdat hattını arayarak Osmangazi Mahallesi Meserret İnel İlkokulu karşısındaki iskeleden bir kişinin Porsuk Çayı'na düştüğünü söyledi.
İhbar üzerine olay yerine polis ekipleri sevk edildi. S.D., gelen polislere "En güçlü kahraman benim. Ben iskeleden düşerken gördüm. Su ortasındaydı. İki eli var, yüzü vardı. Sudaki kişiyi de tanıyorum dedi.
Büyükşehir Belediyesi görevlileri de tekneyle Porsuk Çayı'nda ceset aradı. Yapılan çalışmalarda ihbarın asılsız çıktığı belirlendi. S.D. gazetecilere de 'Sürpriz. Şaka yaptım. Beni çekin. Ben güçlü kahramanım. Televizyonda Adanalı var ya, o benim" diye konuştu.
Semt sakinleri, Porsuk Çayı'na düşen birini görmediklerini, S.D.'nin zaman zaman polisi arayarak yanlış ihbarlarda bulunduğunu söyledi.
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. TRAVESTİ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Free Blogger Template